zondag 16 februari 2014

Opruimen

Een klein beetje zorg voor de buurt!

Treat the Earth well: it was not given to you by your parents, it was loaned to you by your children. We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our children. Indiaanse wijsheid

Kaj helpt met opruimen

Elke keer als ik met de hond ga lopen, erger ik me aan al het afval dat op straat ligt. Vooral plastic is me een doorn in het oog. Moeder aarde heeft er een zware taak aan dit allemaal op te ruimen. Daarom neem ik, als ik met de hond ga lopen altijd wat rommel mee. Thuis aangekomen wordt het vuil weggegooid of gescheiden. Een kleine bijdrage, maar het is een beetje zorg voor onze aarde. Ik hoop dat meer mensen mijn voorbeeld volgen. Kaj (de hond) helpt in elk geval goed mee, vooral flesjes en in dit geval een wissertje zijn mooi om mee naar huis te nemen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten