zondag 9 februari 2014

Over mij en de start van een Blog

Mijn naam is Wende Kleyn. Ik sta als idealist te boek en heb altijd grootse dromen gehad over reizen en andere manieren van leven.
Onlangs is bij mij de ziekte van Crohn geconstateerd en dit heeft een aantal van mijn dromen de das om gedaan. Althans; dat dacht ik. Ik moet mezelf elke twee weken injecteren met Humira, deze medicijnen zijn erg kostbaar en moeten in de koelkast blijven. Dus trekken door de woestijn met alleen een rugzakje wordt lastig als daar een koelkast in moet.
Toch blijft het idee van een andere manier van leven me trekken. In deze maatschappij waarin we kunnen kiezen uit 20 verschillende potten jam, 20 verschillende soorten hagelslag, 100 verschillende kanalen op tv, stijgt de vraag naar vereenvoudiging. In deze maatschappij waarin moeder aarde zo weinig zorg meer kent, stijgt de noodzaak om verantwoordelijker te leven.
Ik ga de strijd aan met deze overvloed. Ik ga terug naar de basis en kijken of ik hier in de randstad een eenvoudiger leven kan leiden (met koelkast, dat wel).
Middels deze Blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen, mijn worstelingen en mijn ideeën. Tips, recepten en adressen zal ik met jullie delen. En zijn uiteraard ook altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten